• 22-04-2026, 16:32:24
    #1
    Tehdit üzerine bu konuyu açıyorum türkiyede bazı firmalar tehdit ederek korkutarak insanları pusturmayaiı hukuki yollar sanıyor önce siz hatanızı düzeltin asıl ben sizi tehdit ediyorum hukuki yollara ben başvuracağım

    Mesajda verdiğim numara üzerinden 1 kişiden ödeme aldığıma dair kanıt getirin param sizin olsun

    Ana konu:
    https://www.r10.net/off-topic/475642...dumencimi.html

    Bu konuyu ve durumu onlara bildiren bir destek talebi açtım ve aldığım cevap

    Destek talebi mesajım
    https://www.r10.net/off-topic/475642...post1090886747
    Buyrun nasıl bir firma olduğunuzu yorumlardan siz öğrenin


    Sattığım ürün api key ve karşı onay verdiğine göre teslimatı aldım butonuna bastığında göre bu neyin kanıtı anlamıyorum ne tür bir kanıt verebilirim acaba api leyle yapılan projeleri mi toplayayım yada kullanılmış api keyleri mi göndereyim
  • 22-04-2026, 16:36:03
    #2
    Bizde bazen sorun yaşıyoruz.
    Hizmet alınmadı diyoruz, savcılıga verin diyorlar.
    E kardeşim niye onaylanıyor?
    size niye komisyon veriyoruz diyoruz? cevap yok.
    Değişik bi yönetici tayfası var. Güncellenmeliler
  • 22-04-2026, 16:44:55
    #3
    İtemsatış hayatımda gördüğüm en kalitesiz ve saçma site olabilir gerçekten. Her türlü illegal işleme onay verip sorun yaşandığında kendilerini kurtarmaya çalışan bir platform. Amaçları tamamen nerden komisyon alabilirsek kâr. Devletin böyle sitelere müdahale etmesi lazım asıl. Ne illegal paralar dönüyor kim bilir. Sitenin yarısı *********** zaten
  • 22-04-2026, 16:48:56
    #4
    Kurumsal PLUS
    Bu siteyi yönetenlerin 16-17 yasında reşit olmayan çocuklardan oluştuğunu düşünüyorum. Kurucusu muhtemelen yaşıtım birisi (35+) ve maddi desteğe ihtiyacı olan gençleri sistemin başına koymuş, ceplerine 3-5 kuruş sıkıştırıyor, sistem bir şekilde yürüyor şeklinde şahsi düşüncem var. Çözüm odaklı değiller, kurumsallıktan tamamen uzaklar. Bunlar tamamen benim fikrim.
  • 22-04-2026, 16:53:17
    #5
    Bu site kadar leş bir yer görmedim, zamanında bu sitede mağaza üyeliğim vardı şikayet var üzerinde haklı olduğum durumda şikayet açınca mağaza üyeliğimi aldılar sebep te neymiş buradaki tüm herkes aileymiş bu tür şeyler yapmak yasakmış.
  • 22-04-2026, 22:57:52
    #6
    6 yıldır item satış üyesiyim türlü türlü problemler yaşadım çözümden ziyade alacakları komisyona bakmaktalar uzak durmanızda fayda var
  • 23-04-2026, 12:41:11
    #7
    Korsan, leak, çalıntı ürün satışlarının dolu olduğu ve bunların satışına izin vererek birçok dolandırıcılığa ev sahipliği yapmış bir site. Bu tarz ilanları bile raporlamak istediğimiz de bilin bakalım sitede ne yok? ilan raporlama butonu. 200-300 civarı ilanı destek üstünden raporlamama rağmen 2 gün sonrasında 30-40 tanesi belki kaldırılıyordu çok geçmeden aynı satıcı aynı ürünü tekrar satışa sunuyor. Kendi kurallarını uygulamaktan aciz bir site. Geçmiş olsun tekrardan.