Bu siteyi yönetenlerin 16-17 yasında reşit olmayan çocuklardan oluştuğunu düşünüyorum. Kurucusu muhtemelen yaşıtım birisi (35+) ve maddi desteğe ihtiyacı olan gençleri sistemin başına koymuş, ceplerine 3-5 kuruş sıkıştırıyor, sistem bir şekilde yürüyor şeklinde şahsi düşüncem var. Çözüm odaklı değiller, kurumsallıktan tamamen uzaklar. Bunlar tamamen benim fikrim.