Konu
İnceldiği Yerden Kopsun. İTEM SATIŞ VE BAHANELERİ
22-04-2026, 16:36:03
#2
necatitellioglu
Bizde bazen sorun yaşıyoruz.
Hizmet alınmadı diyoruz, savcılıga verin diyorlar.
E kardeşim niye onaylanıyor?
size niye komisyon veriyoruz diyoruz? cevap yok.
Değişik bi yönetici tayfası var. Güncellenmeliler