• 13-04-2026, 15:19:20
    #2
    Abartmış o kadar da değil ama gerçekten insanın ruhunu çürütüyor, çoğu zaman kendimi sorguluyorum ne işim var burda ne yapıyorum bu insanlar ne saçma şeyler istiyorlar, kime faydası var yapılan işin gibi vs vs.
  • 13-04-2026, 15:20:56
    #3
    kimse istemez ama geçim meselesi ne yapsın millet
  • 13-04-2026, 15:28:54
    #4
    Kişisel Rütbe
    Düzenleme şart ya hayat 8 5 akıyor hiç bir iş yapılmıypr
  • 13-04-2026, 15:30:56
    #5
    Kaykaycılar şimdi ev sahibine çalışıyor, dayı aldı 0.90 kredi ile evi.
  • 13-04-2026, 15:31:38
    #6
    Abartılmış bir durum.

    Piyasada mesela asgari tutar az diye çalışmayı mantıklı bulmayan da var. Yaptığı iş kolaysa asgari ücretin bir tık üstüne razı olan insanlarda mevcut.

    Maaşlı çalışansan elbette bir patrona mahkumsundur. Maaşlı çalışmak istemiyorsan da o 4 çizginin içinden çıkıp kendini geliştirmeye bakacaksın.
  • 13-04-2026, 16:21:34
    #7
    Ülkede Liyakat sorunu var hocam.
    İlkokul mezunu adam, kurumsal diye geçinen bir firmada mühendis pozisyonunda çalışabiliyor ve bunu kimse sorgulamıyor.
    Video'yu dikkatli izleyin yaşlanan çocuk üniversite mezunu birisi, bunu işe alan ise elemanı sömüren dol4ndırıcı bir karakter.
  • 13-04-2026, 18:13:37
    #8
    MeXe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ülkede Liyakat sorunu var hocam.
    İlkokul mezunu adam, kurumsal diye geçinen bir firmada mühendis pozisyonunda çalışabiliyor ve bunu kimse sorgulamıyor.
    Video'yu dikkatli izleyin yaşlanan çocuk üniversite mezunu birisi, bunu işe alan ise elemanı sömüren dol4ndırıcı bir karakter.
    Liyakat sorunu yanlış anlaşılıyor Liyakat diploma değildir Ben 1960 Mezunu mimarı Madara eden İlkokul mezunu Kalfa gördüm

    TR de yapılan hata "Üni. bitirdim uzmanım" Hatası Kimse ne yapabilirim diye sormuyor. İngilizce öğretmenlik mezunu Markette kasiyer Kurstan Dil öğrenmiş adam çeviri yapıyor İşe alacak olasan hangisini alırsın ?

    Videoda anlatılan : "Ofiste çakılıp kalma hayatını yaşa" Eleman aynı TR deki elemanlar gibi "Neden buradayım ne yapıyorum, ne yapabilirim" diye sormuyor Sall başı al maaşı hayat bitti
  • 13-04-2026, 18:15:36
    #9
    CelbereUS07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abartmış o kadar da değil ama gerçekten insanın ruhunu çürütüyor, çoğu zaman kendimi sorguluyorum ne işim var burda ne yapıyorum bu insanlar ne saçma şeyler istiyorlar, kime faydası var yapılan işin gibi vs vs.
    Elbette abartı ama çok değil buna yakın olay yaşlanınca fark ediyorsun



    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Düzenleme şart ya hayat 8 5 akıyor hiç bir iş yapılmıypr
    Nihayet videoyu anlayan 2 kişi çıktı