Abartmış o kadar da değil

ama gerçekten insanın ruhunu çürütüyor, çoğu zaman kendimi sorguluyorum ne işim var burda ne yapıyorum bu insanlar ne saçma şeyler istiyorlar, kime faydası var yapılan işin gibi vs vs.
Elbette abartı ama çok değil buna yakın olay yaşlanınca fark ediyorsun
Düzenleme şart ya hayat 8 5 akıyor hiç bir iş yapılmıypr
Nihayet videoyu anlayan 2 kişi çıktı