Abartılmış bir durum.

Piyasada mesela asgari tutar az diye çalışmayı mantıklı bulmayan da var. Yaptığı iş kolaysa asgari ücretin bir tık üstüne razı olan insanlarda mevcut.

Maaşlı çalışansan elbette bir patrona mahkumsundur. Maaşlı çalışmak istemiyorsan da o 4 çizginin içinden çıkıp kendini geliştirmeye bakacaksın.