• 09-10-2009, 01:54:17
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    myclub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mühendislik değil programcılıgı
    Aklım kendi arkadaşlarıma kaymış kusura bakma. Okuyan eden yok fakat ben alışkanlık itibariyle sefaköydeki bir kafede vakit geçiririm genelde, dilersen görüşebiliriz.
  • 09-10-2009, 01:55:28
    #11
    H5PY0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mühendislik sefaköyde değil
    Valla bilmem mühendislik filan Yol üstünde bi binaları var. Başkada birşeylerini görmedik(Kızlar hariç)
  • 09-10-2009, 02:06:44
    #12
    Bizim bütün arkadaşlar orda, arada geliyorum bende
  • 09-10-2009, 02:08:41
    #13
    MeSsO_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizim bütün arkadaşlar orda, arada geliyorum bende
    Geldiğin bir gün haber et, seni de misafir edeyim mesut sefaköyde Gider nargilemizi içeriz.
  • 09-10-2009, 02:15:35
    #14
    H5PY0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geldiğin bir gün haber et, seni de misafir edeyim mesut sefaköyde Gider nargilemizi içeriz.
    İçeriz Arda çok iyi olur hemde
    Sürekli gidip geliyorum zaten ilk seferde irtibata geçicem seninle.
    Dipdibeyiz ama gidip Sefaköyde görüşürüz
  • 09-10-2009, 12:05:44
    #15
    koskoca forumda arelde okuyan çıkmadı bea:P
  • 09-10-2009, 19:06:20
    #16
    ek yerleştirmede Beslenme ve Diyetetik(burslu) yazdım geleceğinden pek ümitli değilim ama olsun
  • 09-10-2009, 19:19:20
    #17
    harslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ek yerleştirmede Beslenme ve Diyetetik(burslu) yazdım geleceğinden pek ümitli değilim ama olsun
    Neden öyle diyosun herkesin bi diyetisyene ihtiyacı vardır bence
  • 09-10-2009, 19:28:27
    #18
    Cem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden öyle diyosun herkesin bi diyetisyene ihtiyacı vardır bence
    Ben mesleğin geleceğinden bahsetmedim tercihimin geleceğinden bahsettim,yoksa beslenme ve diyetetik çok güzel bir bölüm.