myclub adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İstanbul Arel Üniversitesinde Okuyan Varmı?
19
●3.264
- 09-10-2009, 01:55:28Valla bilmem mühendislik filanH5PY0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yol üstünde bi binaları var. Başkada birşeylerini görmedik(Kızlar hariç
)
- 09-10-2009, 02:08:41Geldiğin bir gün haber et, seni de misafir edeyim mesut sefaköydeMeSsO_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gider nargilemizi içeriz.
- 09-10-2009, 02:15:35İçeriz Arda çok iyi olur hemdeH5PY0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Sürekli gidip geliyorum zaten ilk seferde irtibata geçicem seninle.
Dipdibeyiz ama gidip Sefaköyde görüşürüz
- 09-10-2009, 19:19:20Neden öyle diyosun herkesin bi diyetisyene ihtiyacı vardır benceharslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-10-2009, 19:28:27Cem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben mesleğin geleceğinden bahsetmedim
tercihimin geleceğinden bahsettim,yoksa beslenme ve diyetetik çok güzel bir bölüm.
Yol üstünde bi binaları var. Başkada birşeylerini görmedik(Kızlar hariç
)