Cem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden öyle diyosun herkesin bi diyetisyene ihtiyacı vardır bence
Ben mesleğin geleceğinden bahsetmedim tercihimin geleceğinden bahsettim,yoksa beslenme ve diyetetik çok güzel bir bölüm.