H5PY0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geldiğin bir gün haber et, seni de misafir edeyim mesut sefaköyde Gider nargilemizi içeriz.
İçeriz Arda çok iyi olur hemde
Sürekli gidip geliyorum zaten ilk seferde irtibata geçicem seninle.
Dipdibeyiz ama gidip Sefaköyde görüşürüz