• 25-03-2026, 15:28:26
    #1
    En hızlı şekilde kazanç için size tavsiyem 2. el pazarlarını gezin ve satabileceğiniz ürünleri alın ve internette satın. Birçok kişi buradan bu yöntemle başlamıştır özellikle 2.el kıyafetler hızlı satılır. Bu şekilde işini büyütüp dükkan açanlar bile var. Diğer bir yöntemde kişiye özel hizmet verin bildiğiniz en iyi işi yapın ve kişiye özel hizmet olarak satış yapın.
  • 25-03-2026, 15:30:44
    #2
    Kanva ve duolingo hesap satmak daha kolay değil mi?
  • 25-03-2026, 15:37:23
    #3
    ben 6 7 yıl önce telefon alım satımı yapıyordum aylık nerdeyse asgari ücret kazanıyordum tek sıkıntı karşıdaki senini gibi güvenilir mi değil mi o sıkıntı ben bazen takas yapıyordum cihazlar kontrol ediliyor bir şey çıkmıyor 2 3 güne elinde patlıyor kötü oluyordu 2 3 kere denk geldim öyle .
  • 25-03-2026, 15:39:42
    #4
    Jonezz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kanva ve duolingo hesap satmak daha kolay değil mi?
    Hocam nerde satiyorsun ticaret durmus durumda.
    879787908908 tane satici var alici tek tuk. R10da ticaret durmus durumda.
    Bu ozellikle mezat isleri inanilmaz karli. Buralardan bile urun alip bulundugu yerde satan kisiler bile kar edip satiyor.
    Arkadasin actigi konuyu begendim.
    Aslinda belirli alanlarda uzmanlasip o alana bagli urun alip satmak mantikli her yerden de satarsin siteden olsun facebooktan olsun.
    Benim bir arkadas hobi olarak bu tarz islerle ilgileniyordu birkac yil once plak topluyordu su an bile satmasa bile ciddi bir kar etmis durumda.
    Artik insanlar ozellikle elindeki parayi koleksiyonluk eski seylere yatiriyorlar ozellikle eski urunleri arayan toplayan cok insan var.
  • 25-03-2026, 15:40:30
    #5
    bycida adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben 6 7 yıl önce telefon alım satımı yapıyordum aylık nerdeyse asgari ücret kazanıyordum tek sıkıntı karşıdaki senini gibi güvenilir mi değil mi o sıkıntı ben bazen takas yapıyordum cihazlar kontrol ediliyor bir şey çıkmıyor 2 3 güne elinde patlıyor kötü oluyordu 2 3 kere denk geldim öyle .
    Telefon, bilgisayar vb. elektronik cihazların satışı sıkıntılı çok iyi anlamak lazım kontrol etmek lazım o yüzden bozulmayacak çok satılan ürünleri bulup al-sat yapmak daha mantıklı.
  • 25-03-2026, 15:40:58
    #6
    Messi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam nerde satiyorsun ticaret durmus durumda.
    879787908908 tane satici var alici tek tuk. R10da ticaret durmus durumda.
    Bu ozellikle mezat isleri inanilmaz karli. Buralardan bile urun alip bulundugu yerde satan kisiler bile kar edip satiyor.
    Arkadasin actigi konuyu begendim.
    Aslinda belirli alanlarda uzmanlasip o alana bagli urun alip satmak mantikli her yerden de satarsin siteden olsun facebooktan olsun.
    Benim bir arkadas hobi olarak bu tarz islerle ilgileniyordu birkac yil once plak topluyordu su an bile satmasa bile ciddi bir kar etmis durumda.
    Artik insanlar ozellikle elindeki parayi koleksiyonluk eski seylere yatiriyorlar ozellikle eski urunleri arayan toplayan cok insan var.
    Hesap satış sitelerinde satılıyor. yabancı olarak z2u var.
  • 25-03-2026, 15:46:23
    #7
    TASARIM AJANSI
    İlk söylediğiniz hakkında bilgim yok ama 2. söylediğiniz bazı sektörler için zor hocam.
    Mesela ben bir konu tasarımı hazırlamak için saatlerce uğraşıyorum, hiç dinlenmeden muazzam bir göz-kafa-vücut yorgunluğu yaşıyorum.
    Karşılığında 1.500 TL ücret (Fatura kestiğim için KDV + Gelir vergisi düşünce 1.000 TL civarı kalıyor) çok görülüyor.

    Bu zamanda hizmet satışının kıymeti yok, ürün satışı daha mantıklı gibi.
  • 25-03-2026, 15:47:58
    #8
    Jonezz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hesap satış sitelerinde satılıyor. yabancı olarak z2u var.
    Bunu bilmiyordum. Hesap diyince sanirim gmail daha mantikli tabi ugrasilirsa z2u bakacagim
    Yabanci sitede satilsada rakipler herzaman ezicidir heralde satici profili veya satis sayisi vs. diye tahmin ediyorum.
    Eger fiyat uygun tutulup direk satiliyorsa ozmanl lafim yok harika
  • 25-03-2026, 15:49:25
    #9
    FiKRAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk söylediğiniz hakkında bilgim yok ama 2. söylediğiniz bazı sektörler için zor hocam.
    Mesela ben bir konu tasarımı hazırlamak için saatlerce uğraşıyorum, hiç dinlenmeden muazzam bir göz-kafa-vücut yorgunluğu yaşıyorum.
    Karşılığında 1.500 TL ücret (Fatura kestiğim için KDV + Gelir vergisi düşünce 1.000 TL civarı kalıyor) çok görülüyor.

    Bu zamanda hizmet satışının kıymeti yok, ürün satışı daha mantıklı gibi.
    Yapay zeka maalesef sizin isleride bitirdi AI heseyi yapiyor hemde uygun fiyata diye dusunuyorum.