ben 6 7 yıl önce telefon alım satımı yapıyordum aylık nerdeyse asgari ücret kazanıyordum tek sıkıntı karşıdaki senini gibi güvenilir mi değil mi o sıkıntı ben bazen takas yapıyordum cihazlar kontrol ediliyor bir şey çıkmıyor 2 3 güne elinde patlıyor kötü oluyordu 2 3 kere denk geldim öyle .