Tasarım yaparken yorulmaz eskide kaldı şuan çok hızlı üretebiliyor olman lazım. Tasarım üretmek çok daha basit ve hızlı sıfırdan birşeyleri yapmana gerek yok. Yurtdışına tasarım hizmetlerini yaparsan çok daha fazlasını kazanırsın. Kazancı güzel, müşterisi yormuyor çok daha fazla yaptığın işe saygı duyuyorlar en ufak bir işte bile ödeme yapmaya hazırlar.
Tasarım hazırlarken yorulmak eskide kalmadı hocam, ben de aktif olarak yapay zekadan destek alıyorum fakat bazı konularda sadece yapay zekaya emanet ederek düzgün iş yapılamıyor. Responsive konu tasarımı, gif banner tasarımı vb alanlar için yapay zeka henüz gelişmemiş.
Yurt dışına iş yapmak konusunda haklısınız.