• 19-03-2026, 03:11:48
    #10
    Kişisel Rütbe
    Bizi zamanında ; yaşlandırdıydı hey be
  • 19-03-2026, 03:13:23
    #11
    İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya bıktım yeminle bıktım, bir insan neden akıllanmaz ya.
    Basit bir değişiklik dedim tüm siteyi en baştan yapmaya başladım ya bıktım kendim den yeminle.
    Bu sinir, stres beni erken yaşta götürecek bu gidişle gidersem.
    admin panel yapıcaktım can sıkıntısından şuan forum açmak için vps arıyorum
  • 19-03-2026, 03:14:11
    #12
    mrxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    admin panel yapıcaktım can sıkıntısından şuan forum açmak için vps arıyorum
    Admin deme bana D:
    Admin panel yüzünden tüm projeyi sildim ( 2 haftalık emek )
  • 19-03-2026, 03:14:55
    #13
    İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Admin deme bana D:
    Admin panel yüzünden tüm projeyi sildim ( 2 haftalık emek )
    bi admin panel yapim dedim login vs panel içi sql derken foruma çevirdim scripti en son
  • 19-03-2026, 03:15:54
    #14
    mrxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bi admin panel yapim dedim login vs panel içi sql derken foruma çevirdim scripti en son
    AHBsahsba vay hocam benim, siz beni görün
    Siz yine bişelere çevirmişsiniz ben sildim attım.
  • 19-03-2026, 03:16:28
    #15
    İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Admin deme bana D:
    Admin panel yüzünden tüm projeyi sildim ( 2 haftalık emek )
    zaten hep öyle yeni özellik eklim derken r10 a dönüyor elinde proje
  • 19-03-2026, 04:04:32
    #16
    Hocam 3 kelime ile anlatıyorsan sıkıntı yaşarsın. Düzelt dersen sıkıntı yaşarsın.
    Ai ile bile yapıyorsan modül modül ilerlemen lazım, inşa ederken çok iyi bir plan yapmalısın.
  • 19-03-2026, 06:58:37
    #17
    İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya bıktım yeminle bıktım, bir insan neden akıllanmaz ya.
    Basit bir değişiklik dedim tüm siteyi en baştan yapmaya başladım ya bıktım kendim den yeminle.
    Bu sinir, stres beni erken yaşta götürecek bu gidişle gidersem.
    Allah kolaylık versin @İbrahimH; 😉
  • 19-03-2026, 11:44:24
    #18
    2-3 yıl öncesinde kodlama yapmaya başlasaydın kafayı yerdin hocam o zaman

    C# ile konsol uygulaması yazdığımı hatırlıyorum, (uygulama halen faal çalışıyor) ai yoktu o zamanlar elle deneye yanıla yanıla yazıyorduk. en az 40-50 tane class yazmıştım sjsjsj