Genç Gideceğim Bu Stress Yüzünden
18
●524
- 19-03-2026, 03:13:23admin panel yapıcaktım can sıkıntısından şuan forum açmak için vps arıyorumİbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-03-2026, 03:14:11Admin deme bana D:mrxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Admin panel yüzünden tüm projeyi sildim ( 2 haftalık emek ) - 19-03-2026, 03:14:55bi admin panel yapim dedim login vs panel içi sql derken foruma çevirdim scripti en sonİbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-03-2026, 03:15:54AHBsahsba vay hocam benim, siz beni görünmrxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Siz yine bişelere çevirmişsiniz ben sildim attım. - 19-03-2026, 03:16:28zaten hep öyle yeni özellik eklim derken r10 a dönüyor elinde projeİbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

- 19-03-2026, 04:04:32Hocam 3 kelime ile anlatıyorsan sıkıntı yaşarsın. Düzelt dersen sıkıntı yaşarsın.
Ai ile bile yapıyorsan modül modül ilerlemen lazım, inşa ederken çok iyi bir plan yapmalısın. - 19-03-2026, 06:58:37Allah kolaylık versin @İbrahimH; 😉İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-03-2026, 11:44:242-3 yıl öncesinde kodlama yapmaya başlasaydın kafayı yerdin hocam o zaman
C# ile konsol uygulaması yazdığımı hatırlıyorum, (uygulama halen faal çalışıyor) ai yoktu o zamanlar elle deneye yanıla yanıla yazıyorduk. en az 40-50 tane class yazmıştım sjsjsj


