2-3 yıl öncesinde kodlama yapmaya başlasaydın kafayı yerdin hocam o zaman

C# ile konsol uygulaması yazdığımı hatırlıyorum, (uygulama halen faal çalışıyor) ai yoktu o zamanlar elle deneye yanıla yanıla yazıyorduk. en az 40-50 tane class yazmıştım sjsjsj