İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Admin deme bana D:
Admin panel yüzünden tüm projeyi sildim ( 2 haftalık emek )
zaten hep öyle yeni özellik eklim derken r10 a dönüyor elinde proje