• 18-03-2026, 00:37:32
    #10
    r10+ vericem her yoruma dediyse vermek zorunda vermezse o kişinin karakterinde sorun vardır söz namustur günah kısmında yanlış bilgi vermek istemem bilenler yazsın
  • 18-03-2026, 00:42:08
    #11
    Neleryokki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam düşünmeyi azaltmanızı tavsiye ediyorum ve soruya gelicek olursak.
    Mesajı o kisiye iyilik olsun diye bilgilensin diye yazıyor ortada bir cıkar meselesi yok bu birine sonra daha fazla borç isterim ondan diye zor durumda olan birine borç vermeye benziyor.
    Günahlık bir durum yok.
    TFTF1D adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başlıkta ne yazdığı önemli değil bir şeyi biliyorsam ve karşı tarafa yararı dokunacaksa bendeki bilgiyi paylaşırım. İnsanlar yaptığı her iyiliğe karşılık beklemeye çok alışmış. Konuya gelecek olursak teorik olarak verdiğin sözü tutmamış oluyorsun günah mı bilmem ama en azından etik değil.
    DijitaGhoost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir kişi konuya katkı sağlıyorsa, zaman ayırıyorsa, internetini ve şarjını harcıyorsa, en azından bir teşekkür ya da vaat edilmişse R10+ verilmesi daha doğru ve etik olur. Çünkü bu, emeğe saygı göstermek demektir.
    Öte yandan “günah olur mu?” kısmına gelirsek: Bu daha çok kişinin niyetine bağlı. Eğer bilerek insanları yazdırıp sonra engelliyor ya da hakkını vermiyorsa, bu kul hakkına girer diye düşünenler olabilir. Ama unutkanlık ya da teknik bir durumsa, bunu büyütmeye gerek yok.
    obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10+ vericem her yoruma dediyse vermek zorunda vermezse o kişinin karakterinde sorun vardır söz namustur günah kısmında yanlış bilgi vermek istemem bilenler yazsın
    Hepiniz genel olarak aynı konuştunuz.
    Ama şöyle bir sorun ortaya çıkıyor.
    Örneğin:
    Ben @Saitama; engelledim, o konuma konuyu destekleyen bir mesaj attı ve konu başlığında R10 kesin şekilde belli.
    Ama engelli olduğu için R10 veremiyorum.
    O zaman engeli açıp verip geri mi engelleyeceğim.
    ( Sait abi senin bir sözüne alınmıştım (hatırlamıyorum) sen kurban seçildin benim konularıma )
  • 18-03-2026, 00:48:07
    #12
    Kişisel Rütbe
    İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hepiniz genel olarak aynı konuştunuz.
    Ama şöyle bir sorun ortaya çıkıyor.
    Örneğin:
    Ben @Saitama; engelledim, o konuma konuyu destekleyen bir mesaj attı ve konu başlığında R10 kesin şekilde belli.
    Ama engelli olduğu için R10 veremiyorum.
    O zaman engeli açıp verip geri mi engelleyeceğim.
    ( Sait abi senin bir sözüne alınmıştım (hatırlamıyorum) sen kurban seçildin benim konularıma )

    https://www.youtube.com/watch?v=cGLC2OBDpWk
  • 18-03-2026, 00:48:13
    #13
    Hocam 7 aylık r10+ başarınız takdire şayan. Bence biraz mola yapın
  • 18-03-2026, 00:59:32
    #14
    İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba R10,
    biraz polemik yaratacak bir konu muhtemelen
    Sorum şu:
    - Konu başlığına R10+ veya her yoruma R10+ vb. şeyler yazılıyor biliyorsunuz ki.
    Ama konuya mesaj atan kişiyi engellemiş oluyor konuyu açan kişi veya R10+ vermeyi unutuyor.
    Bu durumda günah oluyor mu?
    Sonuçta adam konuya yazarken:
    - Şarjı
    - İnterneti
    - Pil ömrü
    vb. vb. gibi unsurlar azalıyor
    Siz ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında?


    En Son Aç YAPAY ZEKA YANITI:
    Veriyorum diyip vermemek sıkıntılı
  • 18-03-2026, 01:23:51
    #15
    O zaman payımızı almaya geldik hocam. Saygılar
  • 18-03-2026, 01:24:37
    #16
    oruc tutarsak yemek bozulur mu?
  • 18-03-2026, 01:54:18
    #17
    Bu gidişle yakında “R10+ helalleşme konusu” açılırsa hiç şaşırmam. Herkes girip “hocam vaktinizi aldıysam hakkınızı helal edin” yazar.
  • 18-03-2026, 02:01:17
    #18
    Yine sen ve yine tam bir bot konu