Hepiniz genel olarak aynı konuştunuz.
Ama şöyle bir sorun ortaya çıkıyor.
Örneğin:
Ben
@Saitama; engelledim, o konuma konuyu destekleyen bir mesaj attı ve konu başlığında R10 kesin şekilde belli.
Ama engelli olduğu için R10 veremiyorum.
O zaman engeli açıp verip geri mi engelleyeceğim.
( Sait abi senin bir sözüne alınmıştım (hatırlamıyorum) sen kurban seçildin benim konularıma

)