İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba R10,
biraz polemik yaratacak bir konu muhtemelen
Sorum şu:
- Konu başlığına R10+ veya her yoruma R10+ vb. şeyler yazılıyor biliyorsunuz ki.
Ama konuya mesaj atan kişiyi engellemiş oluyor konuyu açan kişi veya R10+ vermeyi unutuyor.
Bu durumda günah oluyor mu?
Sonuçta adam konuya yazarken:
- Şarjı
- İnterneti
- Pil ömrü
vb. vb. gibi unsurlar azalıyor
Siz ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında?


En Son Aç YAPAY ZEKA YANITI:
Veriyorum diyip vermemek sıkıntılı