Merhaba R10,
Whtasapp APİ sitem neredeyse bitti, önemli özellikler çalışıyor.
Ödeme olayını nasıl çözerim?
Ortak olmak isteyen olursa PM veya konu altına yazsın.
Ortaklıkta şunlar olacak
- Ödeme sizin adınıza olan SANAL POS ile alınacak.
- Şirketiniz ile fatura keseceksiniz ve vergisini ödeyeceksiniz.
- Net kar oranının %25-%40 arası size verilecek.
Örneğin 100 TL net gelir var.
size 35 TL verilecek gerisini bana atacaksınız gibi gibi.
Whatsapp APİ Sitemden Nasıl Ödeme Alırım? | R10+
10
●326
- 13-03-2026, 20:25:03Merhabalar hocam, öncelikle hayırlı olsun. şöyle bir sorun var. Gerisini bana atacaksınız demişsiniz ama sizde onun vergisini vermek durumundasınız, ki atacak kişi şirket hesabından atacağı için sizin için daha fazla sorun olabilir. Bilgilendirmek istedim, tam anlatamamış olabilirim ama 😊
- 13-03-2026, 20:27:58En kötü kripto atar soğuk cüzdanaUygunonay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Teşekkürler bilgilendirme için. - 13-03-2026, 20:31:33Hevesinizi kırmak için söylemiyorum. Sadece gerçekleri iletiyorum.
Böyle bir ortak buldunuz diyelim,
100TL satış için oluşacak vergi giderleri,
KDV 16,67TL
Gelir Vergisi 83,33TL üzerinden hesaplandığında 10,87TL
Gelir Geçici Vergi ve muhtasar var. Dükkan varsa stopaj, mecbur bağ-kur. Fatura için e-fatura ise kontör maliyeti derken... - 13-03-2026, 20:32:50Eka Reklamın yorumu doğru olduğu gibi bir de bunu yapacak kişi yürek yemiş gibi olur.
Sizin arkada kara para aklamayacağınızın garantisi yok,niyetinizi bilemiyorum yanlış anlamyın ama direk olarak parayı aklıyor gibi oluyor
- 13-03-2026, 20:33:35Örnek vermiştim hocamEKA Reklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

bazı hocalarımız önermişti ama kimler di hatırlamıyorum.
Teşekkürler. - 13-03-2026, 20:34:28Ben ondan hesabını vb. istemiceğim ki APİ key Secret key vb. vereceği site ap açık ortada olacaksoylenmezsmt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-03-2026, 20:47:28Rica ederim hocam, oda şöyle kriptolarda bu ara takibe girdi. Özellikle masak yapay zeka çıkardı, herşey Otomatik kontrol edildiğinden daha riskli. Ki hocalarımın dediği doğru. Kara para açısından kimse güvenmez diye düşünüyorum. Sizin için en rahat IBAN ile ödeme almaktır vergi mükellefi değilseniz. Ama tavsiye etmem hocamİbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-03-2026, 20:48:2016 yaşına girdiğimiz gün emniyetten çağırmasınlarUygunonay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

