Uygunonay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Rica ederim hocam, oda şöyle kriptolarda bu ara takibe girdi. Özellikle masak yapay zeka çıkardı, herşey Otomatik kontrol edildiğinden daha riskli. Ki hocalarımın dediği doğru. Kara para açısından kimse güvenmez diye düşünüyorum. Sizin için en rahat IBAN ile ödeme almaktır vergi mükellefi değilseniz. Ama tavsiye etmem hocam
16 yaşına girdiğimiz gün emniyetten çağırmasınlar