Merhaba R10,
Whtasapp APİ sitem neredeyse bitti, önemli özellikler çalışıyor.
Ödeme olayını nasıl çözerim?
Ortak olmak isteyen olursa PM veya konu altına yazsın.
Ortaklıkta şunlar olacak
- Ödeme sizin adınıza olan SANAL POS ile alınacak.
- Şirketiniz ile fatura keseceksiniz ve vergisini ödeyeceksiniz.
- Net kar oranının %25-%40 arası size verilecek.
Örneğin 100 TL net gelir var.
size 35 TL verilecek gerisini bana atacaksınız gibi gibi.