• 02-03-2026, 08:47:53
    #10
    Param olsun s*riyede bile yaşarım ben
  • 02-03-2026, 09:21:23
    #11
    Hocam 15 sene yaşadım orda , sosyal biri değilsen soğukla bir problemin yoksa yaşanır. Çıkıp gezeyim evde çok duramam diyorsan sana uygun olmaz pek. Bir tane merkezi caddesi bir tanede öğrenci köyü olan bir şehir. Tek aktivitesi cafeler ve yazın dönemsel olan konserler
  • 02-03-2026, 09:32:03
    #12
    🚘 R10 Nöbetçi Sigortacı
  • 02-03-2026, 11:29:13
    #13
    6 yıldır düzenli olarak Afyonkarahisar'a iş için gider gelirim. Öyle anlatıldığı gibi köy değil bir kere. Şehir bence gayet iyi. Kiralar dışında şehir fazlasıyla ucuz.
    Eğlence noktaları yok denecek kadar az. Şehrin eğlence mekanları şehrin dışında üniversitenin bulunduğu Erenler ismindeki semtte. Merkezde de AVM ve çevresinde az da olsa kafe vs bulunuyor. Restoranları oldukça kalitelidir.
  • 02-03-2026, 11:34:22
    #14
    Hocam belli başlı restoranları diyelim isim yapmış yerleri gayet kaliteli yerel yerlerde zehirlenme vakaları çok oldu
  • 02-03-2026, 13:17:20
    #15
    muhafazakar bir yer.