Hocam 15 sene yaşadım orda , sosyal biri değilsen soğukla bir problemin yoksa yaşanır. Çıkıp gezeyim evde çok duramam diyorsan sana uygun olmaz pek. Bir tane merkezi caddesi bir tanede öğrenci köyü olan bir şehir. Tek aktivitesi cafeler ve yazın dönemsel olan konserler