6 yıldır düzenli olarak Afyonkarahisar'a iş için gider gelirim. Öyle anlatıldığı gibi köy değil bir kere. Şehir bence gayet iyi. Kiralar dışında şehir fazlasıyla ucuz.
Eğlence noktaları yok denecek kadar az. Şehrin eğlence mekanları şehrin dışında üniversitenin bulunduğu Erenler ismindeki semtte. Merkezde de AVM ve çevresinde az da olsa kafe vs bulunuyor. Restoranları oldukça kalitelidir.