Çin ABD olayı bence de yanlış anlaşılıyor. Çin'in ABD ile savaşa girmek isteyeceğini düşünmüyorum. Tayvan dışında ortak sorunları yok neredeyse. Çin, Rusya'dan daha bağımsız kendini ticari ve teknoloji olarak geliştiriyor.
Rusya'nın ise mabadı yemiyor şu an kendi dahil olamaz.
Ek olarak bu çapta devletler şu an net giriş yapamaz. ABD, Ukrayna ve Suriye'de net olarak giremedi hep destekledi. Rusya'da şu an aynı dolaylı yoldan destekliyor sadece. Bu ülkelerin açık açık savaşması demek kitlesel ölümler demek.
İran'a neden çin ve Rusya yardım etmiyor
25
●1.512
- 02-03-2026, 11:27:59Etmediğini nereden biliyorsunuz?
https://x.com/akcay_nurettinn/status...47324133839220
https://x.com/clashreport/status/2027115283010248858 - 02-03-2026, 13:54:29Rusya ve Çin kaybedecekleri savaşa girmezler. Çünkü Amerika ve İsrail bu işte tek değil, İngiltere Almanya vb. Avrupa'nın en büyük güçleri de onların bir emrine bakar. O yüzden Rusya onun için çok değerli olan Suriye'den bile vazgeçti. Hiç bir şekilde kazanamazdı, orda savaşa girse kaybedeceği ordu personeli ve pahalı savaş ekipmanlarıyla kalırdı.
- 02-03-2026, 15:58:501.dünya savaşı gibi yok yere bizde bu hengame içinde kalacağız gibi geliyor. hedef zaten türkiye .
- 02-03-2026, 16:46:01Üyeliği durdurulduismailyldz0042 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
medya sana neyi gösteriyorsa onu görüyorsun , cevap burada saklı