• 02-03-2026, 01:33:59
    #19
    Çin ABD olayı bence de yanlış anlaşılıyor. Çin'in ABD ile savaşa girmek isteyeceğini düşünmüyorum. Tayvan dışında ortak sorunları yok neredeyse. Çin, Rusya'dan daha bağımsız kendini ticari ve teknoloji olarak geliştiriyor.

    Rusya'nın ise mabadı yemiyor şu an kendi dahil olamaz.

    Ek olarak bu çapta devletler şu an net giriş yapamaz. ABD, Ukrayna ve Suriye'de net olarak giremedi hep destekledi. Rusya'da şu an aynı dolaylı yoldan destekliyor sadece. Bu ülkelerin açık açık savaşması demek kitlesel ölümler demek.
  • 02-03-2026, 01:38:02
    #20
    Rusyanın kalibresinin GÜRCİSTAN meselesinde çözdüler, ve ondan sonra ataklar başladı Ukrayna vb.. Rusya şuan Amerikaya yanaşıyor..
  • 02-03-2026, 11:26:08
    #21
    Valla o değilde - iran bi nükleer bombayı tetiklerse işte o zaman gerçek bir dünya savaşı çıkar.
  • 02-03-2026, 11:27:59
    #22
    sunucuoptimizasyon.com
    Etmediğini nereden biliyorsunuz?



    https://x.com/akcay_nurettinn/status...47324133839220




    https://x.com/clashreport/status/2027115283010248858
  • 02-03-2026, 13:54:29
    #23
    Rusya ve Çin kaybedecekleri savaşa girmezler. Çünkü Amerika ve İsrail bu işte tek değil, İngiltere Almanya vb. Avrupa'nın en büyük güçleri de onların bir emrine bakar. O yüzden Rusya onun için çok değerli olan Suriye'den bile vazgeçti. Hiç bir şekilde kazanamazdı, orda savaşa girse kaybedeceği ordu personeli ve pahalı savaş ekipmanlarıyla kalırdı.
  • 02-03-2026, 15:58:50
    #24
    1.dünya savaşı gibi yok yere bizde bu hengame içinde kalacağız gibi geliyor. hedef zaten türkiye .
  • 02-03-2026, 16:23:09
    #25
    İstihbarat olarak yardım ediyorlardır belki
  • 02-03-2026, 16:46:01
    #26
    Üyeliği durduruldu
    ismailyldz0042 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    haberle baktım

    medya sana neyi gösteriyorsa onu görüyorsun , cevap burada saklı