Rusya ve Çin kaybedecekleri savaşa girmezler. Çünkü Amerika ve İsrail bu işte tek değil, İngiltere Almanya vb. Avrupa'nın en büyük güçleri de onların bir emrine bakar. O yüzden Rusya onun için çok değerli olan Suriye'den bile vazgeçti. Hiç bir şekilde kazanamazdı, orda savaşa girse kaybedeceği ordu personeli ve pahalı savaş ekipmanlarıyla kalırdı.