Çin ABD olayı bence de yanlış anlaşılıyor. Çin'in ABD ile savaşa girmek isteyeceğini düşünmüyorum. Tayvan dışında ortak sorunları yok neredeyse. Çin, Rusya'dan daha bağımsız kendini ticari ve teknoloji olarak geliştiriyor.

Rusya'nın ise mabadı yemiyor şu an kendi dahil olamaz.

Ek olarak bu çapta devletler şu an net giriş yapamaz. ABD, Ukrayna ve Suriye'de net olarak giremedi hep destekledi. Rusya'da şu an aynı dolaylı yoldan destekliyor sadece. Bu ülkelerin açık açık savaşması demek kitlesel ölümler demek.