• 27-02-2026, 19:33:45
    #1
    Türkiyedeki evlilik krizi , nüfus azınlığı krizi yüzünden ellerinden başka bir çare gelmeyip istemsizce iyileştirmek zorunda kalacaklarını düşünüyorum.

    nüfus azalımının ilerde oluşturacağı sorunlar
    Üretim azınlığı
    Toplumsal kültür değişimi
    askeri ordu azınlığı gibi birçok sorunlara yol açaktır buda devletin çöküşü demektir
    bu 10 sene içinde ekonomi açısından olumlu alımlar bekliyorum

    siz ne düşünüyorsunuz?
  • 27-02-2026, 19:34:38
    #2
    Üyeliği durduruldu
    yakında alkolaylaşabilir
  • 27-02-2026, 19:35:46
    #3
    xsedat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yakında alkolaylaşabilir
    konudan sonra başlığı düzenlerken elim enetere çarptı , daha sorna tekrardan düzenledim olur öyle şeyler takılmayın
  • 27-02-2026, 19:36:26
    #4
    Üyeliği durduruldu
    DigitalTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konudan sonra başlığı düzenlerken elim enetere çarptı , daha sorna tekrardan düzenledim olur öyle şeyler takılmayın
    off topic hocam sizde gülün geçin 😌
  • 27-02-2026, 19:36:34
    #5
    🚀 Dijital Medya Elçisi
    böyle ekonomi ve adalet olduğu sürece 10 sene içinde değil 4-5 seneye nüfus azılır ha bir de ssçliler vardı
  • 27-02-2026, 19:40:31
    #6
    Mantıklı.

    ama şöyle bir sorun var ki mevcut hükümetin mantıkla,liyaketle pek alakası yok

    o sebepten radikal ve olması gereken adımları görmek çok zor.
  • 27-02-2026, 19:43:15
    #7
    Mümkünatı yok diye düşünüyorum çok fena boşaltıldı doymuyorlar da
  • 27-02-2026, 19:44:32
    #8
    KeÅŸke nerdeeee
  • 27-02-2026, 19:46:02
    #9
    10 sene yakın bir süre değil aslında ama.
    Siz yinede bekleyin