yakında alım gücü kolaylaşabilir
12
●556
- 27-02-2026, 20:23:53Mantık ve Mevcut İktidar ? O nasıl oluyor

Bir defa şuanda ülke bitik halde.
Ülke bir şirket olsaydı iflas etmiş olurdu.
Ama ülkeler şirketler gibi değil. Hiç bir yönetim battık bittik demez zaten.
Ülkelerde iflas : Yüksek enflasyon , düşük alım gücü demektir.
Önümüzdeki süreçte bu daha'da derinleşecektir çünkü mevcut iktidar koltukta kalmak için rasyonel olmayan adımlar atacak diye düşünüyorum. Geçmişte yaptıkları gibi.
Biz 2020 sonrası Krize girdik 6 senedir sürünüyoruz. Gittikçe daha dibe iniyoruz. Krizin şokunu yavaşlatıyorlar olan şey bu. Yıllara yaydılar daha dibi göremedik.
Önce dibi göreceğiz sonra eğer ülkede işler yolunda giderse tekrar toparlanma eğilimine geçeceğiz. Önümüzde daha seneler var. Zaten iktidar gider gelenler mantıklı bir yönetim sergilerse 2-3 seneye iyileşmeleri hisseder halk.
