Türkiyedeki evlilik krizi , nüfus azınlığı krizi yüzünden ellerinden başka bir çare gelmeyip istemsizce iyileştirmek zorunda kalacaklarını düşünüyorum.

nüfus azalımının ilerde oluşturacağı sorunlar
Üretim azınlığı
Toplumsal kültür değişimi
askeri ordu azınlığı gibi birçok sorunlara yol açaktır buda devletin çöküşü demektir
bu 10 sene içinde ekonomi açısından olumlu alımlar bekliyorum

siz ne düşünüyorsunuz?