Lufi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yasadışı Bahis/Kumar Bakanın Açıklamaları
29
●2.094
- 27-02-2026, 14:54:05Olayın 2 farklı boyutu var. Birincisi devleti yönetenler bu para transferinden, para kazanamadığı için yasaklamaya çalışıyor. İkincisi kumar oynayanlar, bütün birikimlerini kaybetme tehlikesi yaşadığı için topluma zarar veriyor.
Bana kalırsa ya hep ya hiç derim.. ya komple bütün şans oyunlarını, at yatışı ve futbol bahislerini vs. yasaklayın yada sesinizi çıkarmayın. kumarın yasa dışısı - yasa içisi olmaz kumar kumardır. - 27-02-2026, 18:02:59birinde para ülkeden çıkıyor. diğerinde para içerde kalıyor bunu engellesek bile büyük iş yapmış oluruz bağımlı adamı durduramazsın yasal bahis oynasın para içerde kalsın zaten bağımlı kumarbazın hayatı acı hüsranla geçecek ona birşey yapamazsın sen zannediyor musun bahisi engeleldiğinde o adamın oynamayacağını içerde oynar yasa dışına bulaşmazabdlkrm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-02-2026, 19:25:46"Yasa dışı bahis ve sanal kumarla mücadelemiz kesintisiz sürecek." yerine "Bahis ve sanal kumarla mücadelemiz kesintisiz sürecek." cümlesini kurabilsek!
"Yasa dışı bahis ve sanal kumar toplumumuz ciddi bir tehdittir. Aileler zarar görüyor, gençlerimiz mağdur ediliyor." Devlet vergisini alırsa sorun yok o zaman!
Bahis oynamayı engellemek imkansız da. Sanal kumar niye yasal!!! bahis!!! sitelerine eklenerek daha çok reklamı yapıldı...
"Yurt dışı merkezli bahis siteleri; kiralanan hesaplar, ödeme sistemleri ve “panel yöntemi” gibi organize yapılar üzerinden para trafiği yürütmektedir." Bu konu da tek üzüldüğüm, gençlerin para karşılığı kiraladıkları hesapları için aldığı cezalar. - 27-02-2026, 23:33:38DoktorCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yasal kumari önerip yasal olmayana karşı çıkmak tamamiyle bozuk sistemin ürünüdür.
Yasal kumardan dolayı intihr edenler yok mu? - 28-02-2026, 01:36:38Neden insanlar kendi hayatlarının sorumluluğunu almak yerine sürekli bir kurtarıcı bekliyor? Neden birey olmak yerine, yönlendirilmesi gereken bir çocuk gibi davranmayı tercih ediyorlar? Devlet dediğin mekanizma, bireylerin yerine yaşamak, düşünmek, karar vermek zorunda olan bir ebeveyn midir? Yoksa insanların kendi akıllarını kullanarak ayakta durabilmesi gereken bir düzen mi? Yani bu kadar mı ipleri başkalarının eline vermeye meyilliyiz? Türk milleti sürekli bir mehdi gelsin hayatıma dokunsun diye bekliyor.
tüm sorun 2 saat içinde çözülür