Olayın 2 farklı boyutu var. Birincisi devleti yönetenler bu para transferinden, para kazanamadığı için yasaklamaya çalışıyor. İkincisi kumar oynayanlar, bütün birikimlerini kaybetme tehlikesi yaşadığı için topluma zarar veriyor.
Bana kalırsa ya hep ya hiç derim.. ya komple bütün şans oyunlarını, at yatışı ve futbol bahislerini vs. yasaklayın yada sesinizi çıkarmayın. kumarın yasa dışısı - yasa içisi olmaz kumar kumardır.