Neden insanlar kendi hayatlarının sorumluluğunu almak yerine sürekli bir kurtarıcı bekliyor? Neden birey olmak yerine, yönlendirilmesi gereken bir çocuk gibi davranmayı tercih ediyorlar? Devlet dediğin mekanizma, bireylerin yerine yaşamak, düşünmek, karar vermek zorunda olan bir ebeveyn midir? Yoksa insanların kendi akıllarını kullanarak ayakta durabilmesi gereken bir düzen mi? Yani bu kadar mı ipleri başkalarının eline vermeye meyilliyiz? Türk milleti sürekli bir mehdi gelsin hayatıma dokunsun diye bekliyor.