• 26-02-2026, 07:43:18
    #10
    Videoda Utanılacak birşey yapmadiysaniz neden telaş yapıyorsunuz?
  • 26-02-2026, 09:50:33
    #11
    Üyeliği durduruldu
    kameraya doğru dalgayı sallarsan böyle olur dikkatlı olun şu internette
  • 26-02-2026, 09:55:21
    #12
    1 verirsen bitmeyecek k, 1 hafta sonra 5 , sonra 10 isteyip devam edecek.

    vermeyin.
  • 26-02-2026, 10:41:21
    #13
    Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Videoda Utanılacak birşey yapmadiysaniz neden telaş yapıyorsunuz?
    Çünkü 2 farklı görüntü var. Editlenmiş olarak. Birisinde küçük kız çocuğu ile konuşuyor gibi diğerinde ise kamerayı kapatıp vücutta belli yerler göstermek. Arka plan tutmuyor ancak benim kadar dikkatli izlemezler.
  • 26-02-2026, 10:42:45
    #14
    Sceptre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kameraya doğru dalgayı sallarsan böyle olur dikkatlı olun şu internette
    Videoda küçük kız çocuğu montajı var. Ve arka plan farklı
  • 26-02-2026, 10:43:26
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Ciddiye al. Bütün ailenin gözü önünde sapık sapkın biri olmak istemiyorsan bence ciddiye al. İş arkadaşlarını okuldaki öğretmenini bile ararlar resil olursun insan içine çıkamazsım bidaha insanların yüzüne bile bakamazsın gemen öde parayı

    aynısı bir tanıdığımın başına geldi. Kayınpederi zorla boşadı eşinden sonrada topluklarına sıktırdı. Sokaktaki bakkal bile selam vermiyor. Üstelik 1000$ istemişlerdi onu vermedi diye yapmadıklarını bırakmadılar. Yıllardır kurtulamıyor hala yapıyorlar. Adam ödeyeyim diyor yok diyorlar borç 5000$ oldu diyorlar geri adım atmadıkları gibi daha çok üstüne gidiyorlar.. Çocuk intiharın eşiğine geldi. Sizinde başınıza bunlar gelsin istemiyorsanız DERHAL ödeyin. Sonunuz çok kötü olur kahrolursunuz yıkılırsınız bidaha sokakta yürüyemezsiniz maalesef Allah yardımcın olsun işin çok zor öde kurtul
  • 26-02-2026, 10:52:27
    #16
    Teselli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ciddiye al. Bütün ailenin gözü önünde sapık sapkın biri olmak istemiyorsan bence ciddiye al. İş arkadaşlarını okuldaki öğretmenini bile ararlar resil olursun insan içine çıkamazsım bidaha insanların yüzüne bile bakamazsın gemen öde parayı

    aynısı bir tanıdığımın başına geldi. Kayınpederi zorla boşadı eşinden sonrada topluklarına sıktırdı. Sokaktaki bakkal bile selam vermiyor. Üstelik 1000$ istemişlerdi onu vermedi diye yapmadıklarını bırakmadılar. Yıllardır kurtulamıyor hala yapıyorlar. Adam ödeyeyim diyor yok diyorlar borç 5000$ oldu diyorlar geri adım atmadıkları gibi daha çok üstüne gidiyorlar.. Çocuk intiharın eşiğine geldi. Sizinde başınıza bunlar gelsin istemiyorsanız DERHAL ödeyin. Sonunuz çok kötü olur kahrolursunuz yıkılırsınız bidaha sokakta yürüyemezsiniz maalesef Allah yardımcın olsun işin çok zor öde kurtul

    hahahah
  • 26-02-2026, 10:54:25
    #17
    Üyeliği durduruldu
    cardak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hahahah
    Gülmeyin hocam. Devir çok kötü. Sizin beilki aileniz umursamaz ama arkadaşımı mahalledekiler falan hırpaladı olayı gerçek sanıp. Belkide gerçekti yani belkide küçük kızla webcam sohbeti yaptı bilmiyorum ama biri benim kardeşimin böyle videosunu gösterse kardeşime veririm emaneti o gün orda kendi işini kendin gör elimi kana bulama derim yani ben gelemem böyle şeylere müslüman bir ülkede yaşıyoruz EPSTİN AYLIND değil burası!!!
  • 26-02-2026, 11:00:27
    #18
    Teselli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gülmeyin hocam. Devir çok kötü. Sizin beilki aileniz umursamaz ama arkadaşımı mahalledekiler falan hırpaladı olayı gerçek sanıp. Belkide gerçekti yani belkide küçük kızla webcam sohbeti yaptı bilmiyorum ama biri benim kardeşimin böyle videosunu gösterse kardeşime veririm emaneti o gün orda kendi işini kendin gör elimi kana bulama derim yani ben gelemem böyle şeylere müslüman bir ülkede yaşıyoruz EPSTİN AYLIND değil burası!!!
    Herkesin kendi Düşüncesi farklıdır. Şahsen bir ödeme yapsam o parayı vermekten çok yapmadığım şeyle suçlanmak zoruma giderdi. Bu tür durumlarda ciddiye almamak daha doğru. Ve isteyen istediği gibi montaj paylaşsın biz kendimizden emin olduktan sonra sorun değil.