Gülmeyin hocam. Devir çok kötü. Sizin beilki aileniz umursamaz ama arkadaşımı mahalledekiler falan hırpaladı olayı gerçek sanıp. Belkide gerçekti yani belkide küçük kızla webcam sohbeti yaptı bilmiyorum ama biri benim kardeşimin böyle videosunu gösterse kardeşime veririm emaneti o gün orda kendi işini kendin gör elimi kana bulama derim yani ben gelemem böyle şeylere müslüman bir ülkede yaşıyoruz EPSTİN AYLIND değil burası!!!
Herkesin kendi Düşüncesi farklıdır. Şahsen bir ödeme yapsam o parayı vermekten çok yapmadığım şeyle suçlanmak zoruma giderdi. Bu tür durumlarda ciddiye almamak daha doğru. Ve isteyen istediği gibi montaj paylaşsın biz kendimizden emin olduktan sonra sorun değil.