Ciddiye al. Bütün ailenin gözü önünde sapık sapkın biri olmak istemiyorsan bence ciddiye al. İş arkadaşlarını okuldaki öğretmenini bile ararlar resil olursun insan içine çıkamazsım bidaha insanların yüzüne bile bakamazsın gemen öde parayı
aynısı bir tanıdığımın başına geldi. Kayınpederi zorla boşadı eşinden sonrada topluklarına sıktırdı. Sokaktaki bakkal bile selam vermiyor. Üstelik 1000$ istemişlerdi onu vermedi diye yapmadıklarını bırakmadılar. Yıllardır kurtulamıyor hala yapıyorlar. Adam ödeyeyim diyor yok diyorlar borç 5000$ oldu diyorlar geri adım atmadıkları gibi daha çok üstüne gidiyorlar.. Çocuk intiharın eşiğine geldi. Sizinde başınıza bunlar gelsin istemiyorsanız DERHAL ödeyin. Sonunuz çok kötü olur kahrolursunuz yıkılırsınız bidaha sokakta yürüyemezsiniz maalesef Allah yardımcın olsun işin çok zor öde kurtul
Şantajı siz yapıyor gibi konuşmuşsunuz. Bu tarz durumlarda bu rezil insanlara asla para kaptırmayın. 100 verirsiniz 200 isterler. 200 verirsiniz 500 isterler bunun bir sonu yok koparabildikleri kadar. Küfürü basın engelleyin geçin yapabildiklerini yapsınlar