• 16-02-2026, 22:01:48
    #1
    Merhaba

    Yaş ilerlediği için mi bilmiyorum aşıların Yan etkisinden dolayı mı bu durum anlayamadım ama eskiden 5 kere rahat yürüyerek tur atardım şimdi o enerji o eforun hiç alakası kalmadı.

    1- Enerji düşüklüğü
    2- Günler 1 saat, aylar 1 hafta, yıl 1 ay gibi geçiyor. Geçen zamanın tadına varamıyorsun hemen gün bitiyor.
    3- aşırı isteksizlik moral bozukluğu içe kapanıklık stres
  • 16-02-2026, 22:03:29
    #2
    hergün düşünüyorum keşke yapmasaydım genimize işlediler bu satten sonra aslaaaa aslaaaa ölsemde yapmam birşey çıksa genç yaşta atik pratikliğim eksiliyor gibi
  • 16-02-2026, 22:03:50
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Aşı ile alakası yok hocam büyükler küçükken de bu durumu anlatırdı ilerde böyle böyle olacak zamanın kıymetini bil şuan diye anlatırdılar haklıymışlar
  • 16-02-2026, 22:04:04
    #4
    Hocam şahsım aşı olmadım.
    Lakin şöyle bir şey söylemek istiyorum.
    Hayatımızda çok fazla teknoloji var.
    Telefona geçtiğinizde 2 tane kaydırırken saati dolduruyorsunuz bu sizin için zamanın hızlı bitmesine sebebiyet veriyor.
    Stres enerji düşüklüğü toplumsal çürüme dedikleri şey olsa gerek; Şöyle düşünün mutsuz bir ailede mutluysanız,en fazla kaç saat mutlu kalabilirsiniz?
  • 16-02-2026, 22:04:52
    #5
    Hiçbir aşıyı olmadım. İyi ki de olmamışım. https://www.instagram.com/reels/DUruLwVEyMV/ zaten ortada geziyor bazı yaygaralar covid planlıydı vesaire ıvır zıvır derken gerçekten de belgelerin bir çoğunda covid aşıları epstein dosyalarında da çıktığı üzere labaratuvar yapımı birşey olduğu aşikare belli.
  • 16-02-2026, 22:05:12
    #6
    piskolojikte olabilir
  • 16-02-2026, 22:05:48
    #7
    netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba

    Yaş ilerlediği için mi bilmiyorum aşıların Yan etkisinden dolayı mı bu durum anlayamadım ama eskiden 5 kere rahat yürüyerek tur atardım şimdi o enerji o eforun hiç alakası kalmadı.

    1- Enerji düşüklüğü
    2- Günler 1 saat, aylar 1 hafta, yıl 1 ay gibi geçiyor. Geçen zamanın tadına varamıyorsun hemen gün bitiyor.
    3- aşırı isteksizlik moral bozukluğu içe kapanıklık stres
    hocam herkes aları söylüyorda bence abartı evt bende oldum ama ası olalı 6 yıl oldu yani baska seyler saglılenme vs insanlar herseyi asıya vurması bence cok sacma
  • 16-02-2026, 22:06:19
    #8
    netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba

    Yaş ilerlediği için mi bilmiyorum aşıların Yan etkisinden dolayı mı bu durum anlayamadım ama eskiden 5 kere rahat yürüyerek tur atardım şimdi o enerji o eforun hiç alakası kalmadı.

    1- Enerji düşüklüğü
    2- Günler 1 saat, aylar 1 hafta, yıl 1 ay gibi geçiyor. Geçen zamanın tadına varamıyorsun hemen gün bitiyor.
    3- aşırı isteksizlik moral bozukluğu içe kapanıklık stres
    Birebir. Sanki bişeyler tersine döndü. Bu kadar sıfır zevk bu kadar hayattan beklentisi olmaz insanın. Zaman su gibi dedikleri bile fazla inanılmaz hızlı geçiyor. Merak ettiğim bi husus var yaş 30 u geçti mi ?
  • 16-02-2026, 22:06:23
    #9
    bunun iki sebebi olabilir
    birincisi ekonomik kriz millette huzur yok yaşama hevesi yok sokakta enerji yok millet birbirine bakarak morali bozuluyor
    diger sebep dediginiz gibi aşı bu aşılarin zararı belkı az hissediliyor ama ileride illa bir bit yenıgi çıkacaktir.