Merhaba
Yaş ilerlediği için mi bilmiyorum aşıların Yan etkisinden dolayı mı bu durum anlayamadım ama eskiden 5 kere rahat yürüyerek tur atardım şimdi o enerji o eforun hiç alakası kalmadı.
1- Enerji düşüklüğü
2- Günler 1 saat, aylar 1 hafta, yıl 1 ay gibi geçiyor. Geçen zamanın tadına varamıyorsun hemen gün bitiyor.
3- aşırı isteksizlik moral bozukluğu içe kapanıklık stres
Birebir. Sanki bişeyler tersine döndü. Bu kadar sıfır zevk bu kadar hayattan beklentisi olmaz insanın. Zaman su gibi dedikleri bile fazla inanılmaz hızlı geçiyor. Merak ettiğim bi husus var yaş 30 u geçti mi ?