Hocam şahsım aşı olmadım.
Lakin şöyle bir şey söylemek istiyorum.
Hayatımızda çok fazla teknoloji var.
Telefona geçtiğinizde 2 tane kaydırırken saati dolduruyorsunuz bu sizin için zamanın hızlı bitmesine sebebiyet veriyor.
Stres enerji düşüklüğü toplumsal çürüme dedikleri şey olsa gerek; Şöyle düşünün mutsuz bir ailede mutluysanız,en fazla kaç saat mutlu kalabilirsiniz?