erkek ol , sil. burada tırı vırı yapanlara aldırış etme bitmiş gitmiş, yok geri dönerim yok o zamanlar güzeldi falan filan inter milan
yeni ilişkin başladığında kız o görselleri bulsa ne olacak?
beni dinle ve sil . rahatlayacaksın 1-2 gün içerisinde. o resimler orada olduğu sürece arada sırada hep gelecek aklına. süreci zorlaştırma SİL.
Eski sevgiliyle olan fotoları silmek?
27
●1.300
- 17-02-2026, 09:50:03onla alakalı herşeyi silmezsen sana zarar sil kafan rahatlasın temiz sayfa açmuskmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-02-2026, 09:51:17severken ayrıldıysanız birşey diyemiyorum yorumumu geri aldımmuskmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-02-2026, 11:05:41Sevgili özelinde olmasa da geçmişle ilgili iyi/ kötü her şeyi saklarım. İleride geçmişe bakınca güleceğin, hüzünleneceğin anıların olması güzeldir.
- 17-02-2026, 11:59:22Fotoğrafları göz önünde tutmam, telefonumda, bilgisayarımda gözükmezler ancak bir yerde yedekli tutarım. Bunun sebebi o kişiye olan özlemim vs. değil o fotoğraflarda ben varım. Tek başıma sık sık fotoğraf çekilen birisi değilim. Yaşarsak bundan 10-20 yıl sonra o yılları görmek istediğimde bakacak bir şey olsun diye düşündüğüm için. İlk kız arkadaşlarımdan beri bu böyle neredeyse. O insanlar artık benim için bir şey ifade etmiyorlar geçmişte kalmış kişiler benim için değerli olan o karelerde benim de oluşum. Mesajlar, hediyeler vs. atılabilir ancak kendimin olduğu fotoğrafları tamamıyla silmeye karşıyım, dolayısıyla sağda solda sakladığım binlerce fotoğraf var.
- 17-02-2026, 13:57:27Ne var ne yok fotoğraf video hepsini yok ettim hocam olması gereken bu.