muskmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar, hayırlı geceler.
Ayrılalı yaklaşık 1,5 yıl oldu ama fotoğraflar hâlâ galerimde duruyor.
Ara ara özlüyorum ama geri dönme niyetim yok. Yine de hayat bu, ne olur belli olmaz.

Fotoğrafları silmeyi düşünüyorum ama sanki sadece o kişiyi değil, mutlu olduğum anıları da siliyormuşum gibi geliyor.

O zamanlar hem çok mutlu hem de çok üzgündüm.
Eski fotoğraflarıma bakınca daha masum, daha mutlu göründüğümü fark ediyorum.

Sizce ne yapmalıyım? Kafamı boşaltmak için açtım konuyu.
onla alakalı herşeyi silmezsen sana zarar sil kafan rahatlasın temiz sayfa aç