Fotoğrafları göz önünde tutmam, telefonumda, bilgisayarımda gözükmezler ancak bir yerde yedekli tutarım. Bunun sebebi o kişiye olan özlemim vs. değil o fotoğraflarda ben varım. Tek başıma sık sık fotoğraf çekilen birisi değilim. Yaşarsak bundan 10-20 yıl sonra o yılları görmek istediğimde bakacak bir şey olsun diye düşündüğüm için. İlk kız arkadaşlarımdan beri bu böyle neredeyse. O insanlar artık benim için bir şey ifade etmiyorlar geçmişte kalmış kişiler benim için değerli olan o karelerde benim de oluşum. Mesajlar, hediyeler vs. atılabilir ancak kendimin olduğu fotoğrafları tamamıyla silmeye karşıyım, dolayısıyla sağda solda sakladığım binlerce fotoğraf var.