• 14-02-2026, 15:47:06
    #1
    E-ticaret sitelerinden yaptığım alışverişler bazen PTT Kargo ile gönderiliyor. 10 adet PTT Kargo ile sipariş geliyorsa kesinlikle 3-4 tanesinde problem yaşıyoruz. Ürün teslim edildi olarak işaretleniyor ancak gelen giden yok, bazen 1 hafta sonra getiriyorlar, bazen 5 gün sonra getiriyorlar. Pahalı birşey oluncada teslim edildi yazınca insan telaşlanıyor. Şubeye soruyoruz bizim bilgimiz yok diyip, dağıtımdakileri arıyorlar.

    Yine bir kargom teslim edilmiş ayın 11'inde ama gelen giden olmadı henüz.

    Sizde yaşıyor musunuz böyle bir problem?
  • 14-02-2026, 15:48:18
    #2
    Klasik memur sorunu
    Özel sektör iyidir
  • 14-02-2026, 15:56:23
    #3
    Banka kartımi evde olmama rağmen 2 haftadır vermiyorlar.
    Barkod kodu da yok alamiyorm
  • 14-02-2026, 15:58:54
    #4
    En iyisi yurtiçi, dhl
  • 14-02-2026, 16:00:06
    #5
    bence bölgesel sorunlardan kaynaklı bi durumda olabilir. geç gelme sorunu vs var evet ama teslim edildi bildirimi ile karşılaşmadım hiç.
  • 14-02-2026, 16:10:20
    #6
    Dixon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    E-ticaret sitelerinden yaptığım alışverişler bazen PTT Kargo ile gönderiliyor. 10 adet PTT Kargo ile sipariş geliyorsa kesinlikle 3-4 tanesinde problem yaşıyoruz. Ürün teslim edildi olarak işaretleniyor ancak gelen giden yok, bazen 1 hafta sonra getiriyorlar, bazen 5 gün sonra getiriyorlar. Pahalı birşey oluncada teslim edildi yazınca insan telaşlanıyor. Şubeye soruyoruz bizim bilgimiz yok diyip, dağıtımdakileri arıyorlar.

    Yine bir kargom teslim edilmiş ayın 11'inde ama gelen giden olmadı henüz.

    Sizde yaşıyor musunuz böyle bir problem?
    Benim kargomu başka sokaktaki bir apartanım 1 dairesinin önüne bırakmışlar. Teslim edildi girmişler . Müşteri hizmetlerini arıyorum teslim edilmiş bir şey yapamayız almışsınız diyor. O apartmanda arkadaş görmüş de beni aradı.
  • 14-02-2026, 16:14:15
    #7
    Bölgeye göre çok değişiyor. Ben genel olarak Aras ve DHL ile daha az sorun yaşıyorum. Ama "geldik yoktunuz" demeyen kargo firması da görmedim.
  • 14-02-2026, 16:31:06
    #8
    Karyagdi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim kargomu başka sokaktaki bir apartanım 1 dairesinin önüne bırakmışlar. Teslim edildi girmişler . Müşteri hizmetlerini arıyorum teslim edilmiş bir şey yapamayız almışsınız diyor. O apartmanda arkadaş görmüş de beni aradı.
    Müşteri hizmetleri aynını söylüyor şuan bana
  • 14-02-2026, 16:49:08
    #9
    Hemen hemen bütün firmalarda bu sorunlar yaşanıyor ama sık olması bolgeseldir. Ben hiç sorun yaşamıyorum. Tek sıkıntısı köy dağıtımı olayı. Artık mahalle olmuş şehrin ici sayılacak yerleri halen köy olarak görüp haftada tek gün dağıtım yapıyorlar bu problem var