Dixon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
E-ticaret sitelerinden yaptığım alışverişler bazen PTT Kargo ile gönderiliyor. 10 adet PTT Kargo ile sipariş geliyorsa kesinlikle 3-4 tanesinde problem yaşıyoruz. Ürün teslim edildi olarak işaretleniyor ancak gelen giden yok, bazen 1 hafta sonra getiriyorlar, bazen 5 gün sonra getiriyorlar. Pahalı birşey oluncada teslim edildi yazınca insan telaşlanıyor. Şubeye soruyoruz bizim bilgimiz yok diyip, dağıtımdakileri arıyorlar.

Yine bir kargom teslim edilmiş ayın 11'inde ama gelen giden olmadı henüz.

Sizde yaşıyor musunuz böyle bir problem?
Benim kargomu başka sokaktaki bir apartanım 1 dairesinin önüne bırakmışlar. Teslim edildi girmişler . Müşteri hizmetlerini arıyorum teslim edilmiş bir şey yapamayız almışsınız diyor. O apartmanda arkadaş görmüş de beni aradı.