Benim kargomu başka sokaktaki bir apartanım 1 dairesinin önüne bırakmışlar. Teslim edildi girmişler . Müşteri hizmetlerini arıyorum teslim edilmiş bir şey yapamayız almışsınız diyor. O apartmanda arkadaş görmüş de beni aradı.
Müşteri hizmetleri aynını söylüyor şuan bana