• 31-01-2026, 10:22:57
    #1
    freelance her zaman iyidir
  • 31-01-2026, 10:23:34
    #2
    freelance olabilseydim keşke
  • 31-01-2026, 10:25:59
    #3
    R10.NET'in Bence En İyisi
    Yapabiliyorsan freelance özgürlük, yapamıyorsan zaten mecbur kurumsal kölelik
  • 31-01-2026, 10:31:43
    #4
    Yazılım Geliştirici
    freelance sonuna kadar en iyisidir hocam sistemi oturtabilirsen
  • 31-01-2026, 10:38:54
    #5
    Pasif ama sabit düzenli gelirler varsa tabii ki freelance. Bu yoksa yandı gülüm keten helva.
  • 31-01-2026, 10:41:28
    #6
    Platin üye
    Bonjour adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pasif ama sabit düzenli gelirler varsa tabii ki freelance. Bu yoksa yandı gülüm keten helva.
    Tam olarak bu.
  • 31-01-2026, 10:41:46
    #7
    Seo Hizmetleri
    kişiye göre değişken bir durum. bazi insanlar riski sevmez dogal olarak sabit maaşlı yerde ömrünü tüketir. kimi de belli süre sabit maaştan sonra freelance moduna geçer. tabi ki gönül freelance ten yana
  • 31-01-2026, 10:44:29
    #8
    müşteri ve ürün portföyün hazırsa evde pijamalarınla fazlasını bile kazanırsın üstad. pazartesi günü 11'de uyanmanın hissi bambaşka, bırak müşterilerin erken kalksın. yıllık iznimi canım ne zaman isterse o zaman veriyorum. başkası yönetemez bunu.
  • 31-01-2026, 10:45:08
    #9
    Karşılığını veren kurumsal bir firmada çalışmak isterim.

    Freelance işini savunan arkadaşlar varda, burada ticaret yapıp da şikayet eden de çok oluyor. Mağdur olunan giden zamanın telafisini yapmak size kalıyor. Kurumsal firmadaysa şirket sahibi siz değilseniz işinizi yapın maaşını alın bu kadar basit.

    Bu arada bu yenilenme muhabbeti de ekonomik kaynaklı olduğu belli. İş olmadığı için tecrübeli elemanları yollayıp, yerine ederinin yarısını verecek insanlara iş bindirmeye çalışıyorlar. Maaş beklentisi yoksa o kişi 5 yıl çalışıyor.