Karşılığını veren kurumsal bir firmada çalışmak isterim.
Freelance işini savunan arkadaşlar varda, burada ticaret yapıp da şikayet eden de çok oluyor. Mağdur olunan giden zamanın telafisini yapmak size kalıyor. Kurumsal firmadaysa şirket sahibi siz değilseniz işinizi yapın maaşını alın bu kadar basit.
Bu arada bu yenilenme muhabbeti de ekonomik kaynaklı olduğu belli. İş olmadığı için tecrübeli elemanları yollayıp, yerine ederinin yarısını verecek insanlara iş bindirmeye çalışıyorlar. Maaş beklentisi yoksa o kişi 5 yıl çalışıyor.