Babam bir ev buldu. Tam parasına yetecek şekilde.
Emlakçı babama demiş ki; Ev sahibi memlekette. Önden 1.5m TL para onun hesabına göndereceksin.
Artık ev satın alma kriterler bu şekilde.
Kalan parayı de tapuyu devr alırken vereceksin.
Sizce bunda çapanoğlu var mı bir üç kağıt.
Sizce Amaçları Vurgun Yapmak mı?
17
●680
- 28-01-2026, 19:22:13güvenli alım satım diye bişey var artık ama denetimler çok fazla. Riske atmayın güvenli alım satımla tamamını gönderin. Tapu bedelini eksiksiz göstermeyi unutmayın!
sazan sarmalı falan filan emek veriliyordu eskiden şimdi direkt yolla yorma bizi