• 28-01-2026, 19:20:43
    #1
    Babam bir ev buldu. Tam parasına yetecek şekilde.
    Emlakçı babama demiş ki; Ev sahibi memlekette. Önden 1.5m TL para onun hesabına göndereceksin.
    Artık ev satın alma kriterler bu şekilde.
    Kalan parayı de tapuyu devr alırken vereceksin.
    Sizce bunda çapanoğlu var mı bir üç kağıt.
  • 28-01-2026, 19:21:55
    #2
    Kurumsal PLUS
    Var gibi tapu almadan para vermesin
  • 28-01-2026, 19:22:07
    #3
    Bariz tokat
  • 28-01-2026, 19:22:12
    #4
    Üyeliği durduruldu
    artık hiç kafa yormuyorlar sazan sarmalı falan filan emek veriliyordu eskiden şimdi direkt yolla yorma bizi
  • 28-01-2026, 19:22:13
    #5
    güvenli alım satım diye bişey var artık ama denetimler çok fazla. Riske atmayın güvenli alım satımla tamamını gönderin. Tapu bedelini eksiksiz göstermeyi unutmayın!
  • 28-01-2026, 19:22:22
    #6
    var tabi olmaz mı sazan sarmalıdır kesin
  • 28-01-2026, 19:23:12
    #7
    Bizim kendi d.landırıcımız var trip yapıyor dersin.
  • 28-01-2026, 19:23:16
    #8
    Ev de kesin 4 5 milyon ise size 2,5 milyondur
  • 28-01-2026, 19:23:15
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Biz yaptık siz yapmayın hocam. 2023 yılında 1,5m paramız gitti 🙂