• 28-01-2026, 19:24:03
    #10
    TuruncuMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güvenli alım satım diye bişey var artık ama denetimler çok fazla. Riske atmayın güvenli alım satımla tamamını gönderin. Tapu bedelini eksiksiz göstermeyi unutmayın!
    Güvenli alım satım ile alakalı bilgi verirmisiniz. Nasıl yapılıyor.
  • 28-01-2026, 19:24:45
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Öyle şey mi olur yahu. Tapu devredilirken ödenir. Hadi diyelim vazgeçme ihtimaline karşı falan kapora istiyor o da olsun 50.000tl ya da 100.000tl... 1,5 Milyon öyle gözü kapalı bilmediğin tanımadığın birinin hesabına gönderilmez.
  • 28-01-2026, 19:30:48
    #12
    1 AYLIK SUPERGROK 350TL✅
    Yüzde yüz tokat hocam. IBAN muhtemelen kiralık. Attığınız anda yok olacak o para. Tapuyu devralmadan 5 kuruş göndermenizi önermem.
  • 28-01-2026, 19:43:00
    #13
    Artık ödeme aldığınız şeye göre tapuda yada noterde yapılıyor aman diyim hocam tokat işi bu.
  • 28-01-2026, 19:44:32
    #14
    Artık televizyonlarda insanları uyarmalilar bu gibi durumlara karşı. Ama öyle yalandan değil, dizi arasına birden yerleştircen uyarıyı. Dolandırıcılık iyice artmış durumda derhal yapilmasi lazım ama nerde bizim ülkede böyle düşünceler
  • 28-01-2026, 20:32:45
    #15
    Tapucu olarak soruyorum neye göre gondireceksiniz. Kapora olsa hadi bir nebze oda emlakçı ya yollanır.20-30 bir şey geri kalanı tapuda imza atılırken verilir. Önce bir basvuru alsınlar ev onların mi değil mi sahte Tapu çok ortada
  • 28-01-2026, 20:41:40
    #16
    Full Stack Developer
    Tapuyu görürsünüz tapu müdürlüğüne giderseniz evraklarınız hazırlanır size bir gün verilir sms ile gün bilgisi size geçer ev sahibi ile tapu müdürlüğüne gidersiniz gerekli ödemeleri yaparsınız tapuda ödeme yaparsınız tapuyu üstünüze alırsınız olay bu
  • 28-01-2026, 20:49:39
    #17
    Öyle şey mi olur. *********** bildiğin.

    Ben tapuda imza atarken , satıcı alıcı yan yanayken bile parayı gönderirken 2.defa düşünüyorum.
    Açıklamayı olası risklere göre yazıyorum : )
  • 29-01-2026, 17:59:31
    #18
    Direkt ben buradayım diyor. Kapora atılır, tapuda devamı atılır biter. Parayı atıp peşinde mi koşacaksınız