TuruncuMedya adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sizce Amaçları Vurgun Yapmak mı?
17
●680
- 28-01-2026, 19:43:00Artık ödeme aldığınız şeye göre tapuda yada noterde yapılıyor aman diyim hocam tokat işi bu.
- 28-01-2026, 20:41:40Tapuyu görürsünüz tapu müdürlüğüne giderseniz evraklarınız hazırlanır size bir gün verilir sms ile gün bilgisi size geçer ev sahibi ile tapu müdürlüğüne gidersiniz gerekli ödemeleri yaparsınız tapuda ödeme yaparsınız tapuyu üstünüze alırsınız olay bu
- 28-01-2026, 20:49:39Öyle şey mi olur. *********** bildiğin.
Ben tapuda imza atarken , satıcı alıcı yan yanayken bile parayı gönderirken 2.defa düşünüyorum.
Açıklamayı olası risklere göre yazıyorum : )