Tapuyu görürsünüz tapu müdürlüğüne giderseniz evraklarınız hazırlanır size bir gün verilir sms ile gün bilgisi size geçer ev sahibi ile tapu müdürlüğüne gidersiniz gerekli ödemeleri yaparsınız tapuda ödeme yaparsınız tapuyu üstünüze alırsınız olay bu